25 Μαρτίου 2015

Το Κέικ του Σακάτη

Οι εθνικές εορτές (*sic) με χτυπάνε στον εγκέφαλο.
Το ίδιο και οι Κυριακές και οι αργίες. Εκτός αν δουλεύω οπότε όλα είναι ίδια. Βασικά όλα είναι ίδια γιατί τον τελευταίο καιρό διαπιστώνω μια όλο και μεγαλύτερη απουσία μου από το χρόνο (τι ήπιες πάλι;). Αυτό σε συνδυασμό με την αυξανόμενη βαρεμάρα μου γίνεται τουλάχιστον εγκληματικό για αυτό και σήμερα ημέρα αργίας παρέλασης και όλων αυτών των δυσοίωνων είπα να κάτσω σπίτι να σαπίσω. Να μην κάνω τίποτα ρε παιδάκι μου. Αυτό μπορεί να είναι και ένα σοβαρό δείγμα γήρατος αλλά ας μην την πιάσουμε αυτή την κουβέντα καλύτερα..
Το λοιπόν η φίλη μου και γιατρός μου (ειδικότητα: από ψυχολόγος μέχρι κτηνίατρος) η Spark προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει να βγω από αυτό το αδιέξοδο ψυχολογικό τέλμα. Αφού είδε και απόειδε η γυναίκα με διάφορες θεραπείες του σύγχρονου κόσμου, όπως: Voodoo, Ξεμάτιασμα, Πέρασμα από 40 κύματα στην Πανσέληνο, Σκόρδα, (με μπακαλιάρο και χωρίς) Ματόχαντρα, και μπόλικο θυμίαμα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι θεραπεία δεν υπάρχει, και προκειμένου να αρχίσει η ίδια τους ψυχοθεραπευτές και τα μέντιουμ αποφάσισε να με τρολάρει όπως το άλογο με το καρότο, στέλνοντας μου μια συνταγή για κέικ. Σου λέει δεν μπορεί θα τη δει ο ψυχάκιας θα θέλει να το φτιάξει οπότε θα μας αφήσει για λίγο με τη γκρίνια του. Στο φούρνο το χω τώρα που στα γράφω οπότε δεν ξέρω αν είναι γευστικό. Που ελπίζω να είναι, γιατί μου βγήκε η πίστη να το κάνω.
*Βασικά μισό να πα να δω γιατί νομίζω το καψα*

Το κέικ του Σακάτη
Υλικά:
3 φλιτζάνια αλεύρι
(κανονικό για όλες τις χρήσεις)
2 φλιτζάνια ζάχαρη
(άσπρη κρυσταλλική)
2 φλιτζάνια νερό
(κρύο)
7 κουταλιές άγλυκο κακάο
(εδώ εξυπακούεται ότι όσο πιο καλής πχιότητας τόσο καλύτερα)
2 βανίλιες
(ναι μωρ μαλάκα αυτά στα φιαλίδια με το κόκκινο καπάκι)
1 κουταλάκι σόδα
(βαρέθηκα να την ψάξω και έβαλα μπεικιν)
10 κουταλιές καλαμποκέλαιο
(Ε; τι;)
2 κουταλιές της σούπας ξύδι
(κανονικό απλό, κοίτα μη βάλεις κάνα βαλσάμικο)

Πλένεις τα χέρια σου, αφήνεις το τηλέφωνο από τα χέρια και μπαίνεις στην κουζίνα.
Βρίσκεις όλα τα υλικά που χρειάζονται και τα χεις έτσι κοντά σου, για να μην ψάχνεσαι όπως εγώ που δεν έβρισκα τη σόδα.
Βουτάς το μίξερ.
Α ναι ρε μαλάκες! Δεν σας είπα; Πήρα μίξερ με κάδο περιστρεφόμενο οπότε στα αρχίδια μου όλα τώρα έχω και τα δυο χέρια ελεύθερα!
Που λες φιλαράκι, βάζεις όλα τα υλικά στο μίξερ και τα χτυπάς για 4 περίπου λεπτά. Βρε δύσκολο σου λέω πέθανα άσε με! Στρώνεις λαδόκολλα στη φόρμα, πετάς μέσα το μείγμα, το ψήνεις 30 λεπτά (ανάλογα με το φούρνο που έχεις κανονίζεις την θερμοκρασία, αν δεν έχεις προθερμάνει τον φούρνο, περίπου 50 λεπτά στους 180 θα είναι εντάξει. Πρόσεχε το καλού κακού να μην σου καεί ή το βγάλεις άψητο) αυτό έτσι μου το έστειλε η κοπέλα έτσι το γράφω μη σας πάρω και στο λαιμό μου.
Η συνταγή φυσικά είναι νηστίσιμη και κάνει και για τη θειά μου την Αντωνία που είναι vegan.
ps
Ο Blogger γαμιέται και μου βγάζει ανάποδα την εικόνα σιχτίρι..
Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: