21 Ιανουαρίου 2014

Το ανεπρόκοπο Tv Dinner

Λοιπόν τεμπελχανία όλου του κόσμου σηκωθείτε από τις οθόνες και ενωθείτε να μαγειρέψουμε!
Tv Dinner για ανεπρόκοπες μαγείρισσες, μπλογκερούδες, και ταλαιπωρημένες μάνες
(ναι για σένα λέω μη κρύβεσαι πίσω από την οθόνη σε βλέπω!)
Θα σου δώσω συνταγή σήμερα που μέχρι και η πιο ανεπρόκοπη φίλη μου, θα φιλοτιμηθεί να τη φτιάξει.
Βρίσκεις μανίτσα;
Για να σου εξηγήσω τι εννοώ:
Πες τώρα ότι είσαι με το γκομενάκι και σε χει κόψει η λόρδα ρε παιδάκι μου μετά τα σεξάκια και τα γούτσου γούτσου! Κάτι πρέπει να φας αλλά δεν θέλεις να κόψεις οχτάωρο στην κουζίνα (άσε τον εφιάλτη που λέγεται ΛΑΝΤΖΑ!) ή το άλλο, άντε πες ότι είσαι μια ταλαιπωρημένη (πλην τίμια και γενναία) μάνα και το μικρό σου, σου χει κάνει ναυτικά γυμνάσια όλη μέρα και έχεις και ένα σύζυγο που χει γυρίσει από τη δουλειά μετά από 10 ώρες, και πεινάει σαν μετανάστης που γύρισε από το χωράφι (γάμησε τα δικέ μου....) και δεν θέλεις πάλι να παραγγείλεις ρε παιδάκι μου πάλι πιτόγυρα και έτοιμα.
Ούτε Πίτσα.
Άρα, πάτα Pause στο DvD και μπες βρε πουλάκι μου στην κουζίνα.
Ένα.... άντε όσο δυο.. το πολύ διαφημιστικά μπρέικ θα σου πάρει το γαμημένο.
Όπως πας Σούπερ Μάρκετ το απόγευμα μαζί με τις σερβιέτες και τη Χλωρίνη

πάρε και τα παρακάτω που θα σου πω.
Γράφε μωρή!


1 σακούλα πατάτες στρόγγυλες κατεψυγμένες
(είναι αυτές οι στρόγγυλες και οι πολιτισμένοι τις λένε: “παριζιέν”)
Είσαι τρελή κούκλα μου που μου θέλεις να τις κάνεις μπαλάκια μοναχιά σου; Εδώ κάναμε 46 τάματα, απλά για να μπεις και να μαγειρέψεις..

1 κουτάκι (250ml) γάλα φρέσκο
1 μικρή κρέμα γάλακτος (200ml)
1 αυγό
(ναι καλό μου! ένα ολόκληρο αυγό!)
K
ασέρι ή Gouda

(ή ότι άλλο τυρί σου έρθει στο μυαλό αλλά πρόσεχε μη μου το πλακώσεις σε τίποτα ροκφόρια, Καμαμπέρια και άλλα δυσοίωνα σιχαμένα με μούχλα, γιατί και το φαγητό θα σου κοστίσει μια περιουσία και θα γίνει για τον πούτσο τελικά με όλα αυτά τα μουχλιασμένα)
Τριμμένο ή σε φέτες να ναι το τυράκι καλά;
Μωρ` βάλε και φέτα άμα θες. Δω θα κολλήσουμε τώρα;
Μπέικον θέλουμε πάρε 300 γραμμάρια και θα το κόψουμε σε κομματάκια.
Κοίτα κοίτα...οι υπάλληλοι στα Σούπερ Μάρκετ ναι, είναι ευγενικοί και πχιοτικοί άνθρωποι αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να μας το κάνουμε αυτοί κομματάκια το μπέικον καλά;
Αλάτι και Πιπέρι (θα σου λεγα να βάλεις άσπρο πιπέρι αλλά φοβάμαι μην φάω κάνα τσόκαρο στο κεφάλι)
Αυτά....

Τσακίδια στην κουζίνα τώρα.
Ουστ είπα!
Πππππρρρρ! Χέρια έπλυνες;
Στρώνουμε τις πατάτες σε βουτυρωμένο ταψάκι, αφού τις έχουμε αλατοπιπερώσει καλά καλά. Στρόγγυλο, τετράγωνο, κανονικό, με καρδούλες ότι ταψάκι έχεις τέλος πάντων βρε παιδάκι μου. Ανάμεσα στις πατάτες ρίχνουμε το κασέρι ή το Gouda. Γενικά τα τυριά
Και το μπέικον
Σε κομματάκια
Σε ένα έτερο τάπερ ή γαβάθα ή πιάτο, χτυπάμε αλύπητα το γάλα με την κρέμα γάλακτος και το ένα ολόκληρο αυγό.
Περιχύνουμε τις πατάτες με το μείγμα αυτό και το κάνουμε πουτάνα από πάνω με τα τριμμένα τυριά.
Να γίνει τούμπανο σε λέω!
Το ψήνουμε στους 200 βαθμούς σκεπασμένο με αλουμινόχαρτο για 30 λεπτά και ξεσκέπαστο για άλλα 20 λεπτά, ή το βάζουμε στη γάστρα κλείνουμε το καπάκι και το ψήνουμε για κάνα σαραντάλεπτο
Και εξαφανίσου τώρα στο σαλόνι γιατί αρχίζει ο έργος!

Έφυγες λέμε!

7 σχόλια:

mahler76 είπε...

Μανίτσα μου τίγκα στην χοληστερίνη είναι αυτό.

J Koul είπε...

Ε ναι Μαλερακο μου. Η το κάνεις η δεν το κάνεις για!

mahler76 είπε...

Η αλήθεια να λέγεται :))

pastaflora είπε...

"Τσακίδια στην κουζίνα τώρα". Μπορεί τη συνταγή να μην την φτιάξω, αλλά μπλουζάκι με τούτη την ατάκα το'χω για σιγουράκι όταν καίω τα αυγά τα βραστά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σαν όλα τα πάρα πάνω που είπες και εγώ μια ,θα το κάνω το Σάββατο που θα βεγγερισουμε πίνοντας το κρασακι μας και θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα.....
αν και θα συμφωνήσω με το μαλερακο τίγκα παχυντικό ρε αδερφέ!!!
φιλια αγορινα!!!

J Koul είπε...

Μεγαλώνεις γατιά εσύ πουλάκι μου για αυτό σε συγχωρούμε!

J Koul είπε...

Έλα μαρ συ Φουλάρα. Μια γουρουνίτσα μια σταλιά μια στο τόσο πια και συ; Δεν πειράζει έλα....ιουρρρρρ